poniedziałek, 18 listopada 2013

Książki po raz drugi

Czas na kolejną część ksiązki, książki i jeszcze raz książki.

2. Książka z którą się kłóciłam podczas czytania - "Pamiętniki Wampirów" Lisy Jane Smith, seria opowiada o miłosnym trójkącie między dwoma bracimi a piekną 17 - letnią dziewczyną. Jest to opowieść o wampirach, czarownicach, wilkołakach.


3. "Pamiętik Stefano" autorstwa L. J. Smith, K. Williamson, i J. Plec. -  Do przeczytania tej serii powieści przekonał mnie serial " Pamietniki Wampirów" na podstawie wyżej wymienionej lektury. Powieść przenosi akcję o sto lat wcześniej  i odkrywa poczatek historii miłosnego trójkąta dwóch braci wampirów i pięknej dziewczyny, której obaj pragną. W tej książce są opisane wydarzenia poprzedzające historię w dziele          " Pamietniki Wampirów" L. J. Smith  i w serialu.


4.  Literatura grozy, erotyczna oraz o wampirach -  "Czysta Krew" Charlaine Harris jest książką opowiadającą o koegzystencji wampirów i ludzi w fikcyjnym miasteczku w Luizjanie. Jest to moim zdaniem książka która przedstawia bardzo odważnie historie bohaterów ich zachowania, uczucia. Przepełniona jest szczegółowo opisanymi scenami erotycznymi, romantycznymi, z życia codziennego zwykłych ludzi, wampirów oraz wieloma scenami grozy. Tak wybuchowa mieszanka powoduję że książka potrafi wciągnąc czytelnika i prędko go nie wypuścić ze swych sideł.

5. O tym dziele słyszałam wiele i sama chciałam sie przekonać czy chodzące plotki o tej powieści są prawdziwe więc zaczełam czytać " Pięćdziesiąt twarzy Greya" E. L. James - jest to powieść erotyczna,  opisująca stosunki seksualne i sadomasochistyczne  między młodą studentką Anastasią  i młodym biznesmenem Christianem. W pierwszych rozdziałach przedstawiona jest romantyczna wizja stosunków  między głównymi bohaterami, nie zapowiadająca o nadchodzących wydarzeniach. Natomiast dalsze rozdziały opisują zupełnie nowe, odważne, pełne fascynacji i sprzecznych emocji sceny.
Nie polecę wam tej książki bo jeszcze jej nie skończyłam czytać póki co idzie mi to mozolnie...


W tych notatkach zamieściłam opinie i swoje własne spostrzeżenia na temat  kilku książek którym poświęciłam szczególną uwagę. Sięgnełam po nie bo ktoś mi polecił, zainteresowała mnie fabuła, z ciekawości, z  usłyszanych opini i jeszcze innych powodów.

Polecam także do poczytania opowiadań znajdujących sie na tej stronie http://sovapogankaowca.blogspot.com/  szczególnie dla osób z humoerem i dystansem do życia i spostrzegania świata :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz