poniedziałek, 16 września 2013

Książki książki książki

Są osoby które lubią czytać książki, ale też i takie co nie lubią ale używają ich jako podpórka pod szafkę bądź stolik :)

Ja osobiście książki, które przeczytałam i warto o nich wspomnieć podzieliłam na kilka kategorii między innymi na takie jak:

1. Książki, które czytasz jednym tchem -  w moim przypadku jest to "Wieczna noc" Claudii Gray, którą udało mi się przeczytać 4 jej części w bodajże około 2 -3 dni. Czytanie mnie to tak pochłonęło, że w dzień i noc czytałam z wielkim zaciekawieniem co wydarzy się dalej.
Książka ta opowiada o szesnastoletniej Biance która wraz z rodzicami przeprowadza się do szkoły i tam zamieszkuje. Szkoła wydaje jej się dziwna, mroczna, tajemnicza, pełna nowych kolegów i koleżanek jeszcze dziwniejszych.
Biankę dręczą koszmary co noc śni jej się ten sam sen który przedstawia tajemniczego chłopaka którego spotyka niebawem na swej drodze, co powoduje że wszystko wokół niej się zmienia wraz z uczuciem jakie między  nimi się budzi.
I akcja tutaj się rozkręca co jest ukazane w kolejnych częściach serii tej książki.
Zapraszam do czytania jeśli ktoś lubi opowieści o wampirach, miłości, mrocznej tajemnicy która łączy bohaterów.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz