poniedziałek, 31 marca 2014

Lunch box...

Witajcie 

Od jakiegoś  czasu rozglądałam się za pudełkiem na żywność, dokładniej szukałam czegoś co by mi się spodobało z wyglądu i pod pasowało funkcjonalnością - nie za duże pudełko z przegródką. Szukałam go w dużych hipermarketach i ciężko było mi znaleźć coś idealnego dla mnie do czasu aż wybrałam się do biedronki i przez przypadek natknęłam się na "Eco lunch box"  produkt który spełnił moje oczekiwania. 




Cena tego pudełeczka wynosi ok. 20 zł, jest oznaczone znaczkiem " produkt do stosowania w kontakcie z żywnością" , można je myć w zmywarce, oraz podgrzewać żywność w mikrofalówce.







Spód pudełeczka jest wykonany z silikonu co sprawia, że da się je złożyć jak widać to na zdjęciu obok, w zestawie też jest widelec z łyżką rozkładany. Lunch box  jest  szczelne i nie przecieka, na pokrywce od strony zewnętrznej mamy też miejsce na kubeczek.









Obok na zdjęciu widzimy już rozłożone pudełeczko i widelczyk z łyżką :)















Jestem zadowolona z tego pudełka, pierwszy raz je wypróbuje w ten weekend, już nie mogę się doczekać :)
Teraz wiem, że jeśli czegoś nie znajdę w dużym hipermarkecie to to pojawi się na pewno w Biedronce.

xoxo Catherine








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz