piątek, 3 stycznia 2014

Nowy rok a z nim postanowienia noworoczne.



Witajcie w 2014 roku, jak tam wasze plany i postanowienia ?
Ja osobiscie mogę się pochwalić, że obrałam sobie za cel wyrobienie sobie kondycji i kształtnej pupy :),
nic specjalnego ale na poczatek wystarczy, w końcu trzeba coś zrobić dla siebie i dla swego ciałka.
Postanowiłam zacząć od kupienia gry sportowej na xboxa 360 "Your shape: Fitness Evolved Classics" w której można znaleść ćwiczenia Fitness, joge i sztuki walki.
Ćwiczenia zaczne od następnego tygodnia, na początek zaplanowałam sobie codziennie wieczorem po 30 min. Napewno zdam wam relacje po pierwszym dniu i będę się starała codziennie wam opisywać swoje doświadczenia z tą grą i czy są jakieś rezultaty.
Mam nadzieje że coś z tego wyjdzie i uda mi się dotrwać dokońca w noworocznych postanowieniach i osiągnąć wymażony cel. Także życze i wam wytrwałości w planach i postanowieniach noworocznych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz