wtorek, 4 listopada 2014

Powrót po długiej przerwie


Witajcie po bardzo długiej przerwie. Nie było mnie dobre kilka miesięcy ale jestem już z powrotem, z nowymi pomysłami, wyzwaniami i zainteresowaniami. 
Zacznę od tego co u mnie nowego słychać. A więc zdecydowałam się uczyć na kosmetyczkę tak  dla siebie, chcę poznać kosmetyke pielęgnacyjną i upiększającą dłoni, twarzy, stóp - calego ciała. Zagłębić się bardziej w tym temacie i poznać nowe sposoby, metody dbania o swój wygląd i zdrowie. 
Będe wam pokazywać moje postępy w nauce manicure, pedicure itp.  pisać o nowaościach u mnie, o osiągnieciach wyznaczonych celów i wielu innych ciekawych sprawach.
Tym razem postaram się pisać posty bardziej systematycznie i nie robić juz tak długich przerw.

Mam nadzieję, że moje niektóre przemyślenia będą pomocne dla was i będe mogła też wielu ciekawych rzeczy dowiedzieć się od was. 

W następnym poście napisze coś o mojej pielęgnacji włosów i nowych nabytkach kosmetycznych 
związanych z tym tematem. 

xoxo Catherine 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz