środa, 29 stycznia 2014

Drobne zakupy...

Witajcie :)

Dzisiaj wam się pochwalę kilkoma drobiazgami które udało mi się niedawno kupić, jestem z nich bardzo zadowolona.

A oto kilka nowych kosmetyków które ostatnio nabyłam:

1. Pomadka z Neutrogeny z maliną nordycką - odżywia i regeneruje usta, bardzo polecam :)

2. Tusz do rzęs " 3D Glam mascara effect" z firmy Eveline cosmetics -  dla moich rzęs jest idealny, pogrubia je i rozdziela,

3. Puder  matująco - wygładzający z firmy Eveline cosmetics- idealne wykończenie makijażu, mój odcień to 21 Ivory ( najjaśniejszy),

4. Szybkoschnący eye liner w pędzelku  " Lovely Fast Dry" -  bardzo ładnie oddaje kolor czerni i wystarczy 2 razy pociągnąć by dobrze zakryło, wadą jest mały pojemniczek i na długo nie wystarczy, ale za to wygodny w użyciu.

5. Mój najbardziej ulubiony podkład Maybelline Affinitone odcień 18 natural rose. Jest on do wszystkich typów skóry, konsystencję ma bardzo rzadką ale za to na bardzo długo wystarcza, świetnie nawilża skórę i kryje niedoskonałości, idealny daje efekt w połączeniu z pudrem wymienionym w pkt 3.

O kosmetykach to tyle na dziś.

 Teraz trochę o książkach które udało mi się kupić po bardzo śmiesznej cenie z czego bardzo się cieszę.

"Pamiętniki Stefano" na podstawie powieści L.J. Smith i serialu telewizyjnego "Pamiętniki Wampirów", tom 3 i  4 ponieważ posiadam już tom 1 i 2. Bardzo polecam tą serię szczególnie miłośnikom serialu, czytając ją można się dowiedzieć co wydarzyło się zanim Damon i Stefan poznali Elenę.
Ta lektura bardzo wciąga, świetna do poczytania w zimowe wieczory przy kubku gorącej czekolady z piankami Marshallow  :)



Dzisiaj to by było na tyle.
Do usłyszenia wkrótce :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz